לעיתים אני נתקלת בתסכולים של אחיותיי הנשים בנוגע לאורגזמה. אז בואו נעשה סדר.
אולי הנתון הבא יפתיע אתכם, אבל רק כ-40% מהנשים היהודיות הבוגרות (הסקר נעשה ללא אוכלוסיית החרדים והערבים בישראל מסיבות סטטיסטיות) מגיעות לאורגזמה. מופתעים? הגיוני. מבלי להיכנס להסברים מורכבים מדי אסביר שמצב זה נוצר עקב מישטור המיניות הנשית, חוסר לגיטמציה תרבותית לאשה חזקה ומינית, שבא לידי ביטוי בבורות מינית וחוסר משמעותי בשיח וחינוך למיניות,זוגיות וגבולות גוף.
נתון שני- מתוך אותן 40% ברות מזל, 100% מהן (בקירוב, לא רציתי להתחכם ולכתוב 99%) גומרות מגירוי של הדגדגן. היכן הבעיה? הבעיה נמצאת בהחדרת תודעה כוזבת לנשים בנוגע לנקודת ה-G והיכולת לגמור מחדירה בלבד. אז ככה:
15% בלבד מתוך הנשים שמגיעות לאורגזמה, מסוגלות לגמור מחדירה ב ל ב ד. ולמה? מפני שנקודת ה-G המסתורית (שעליה עדיין מתנהלת מחלוקת בקהילה המקצועית) תלויה במערך המבנה הפנימי של הנרתיק ומיקומו של "גזע"/"שורש" הדגדגן ביחס אליו. מבנה זה אינו ניתן לשינוי ואינו בשליטת האשה. אממה? מתוך מניעים כלכליים ב ל ב ד מחדירים לנו לתודעה שאורגזמה מחדירה בלבד היא סוג האורגזמה ה"רצויה" או "הנכונה", מנסים (ומצליחים!) לגרום לנשים לקנות מיני ויברטורים "לגירוי נקודת ה-G" ובעיקר מצליחים, פעם נוספת, לגרום לנשים רבות להרגיש "מקולקלות" ושמיניותן לא שלמה מפני שמגיעות לאורגזמה מגירוי דגדגני "בלבד".
אז נשים יפות ומושלמות שלי –
שום דבר לא פגום בכן. הרב המוחלט של הנשים גומרות אך ורק (ואך ורק) במידה ש"מטפלים" בדגדגן שלה. הכל בסדר. את בסדר. תיהני מהדגדגן שלך ואל תלקי את עצמך ברדיפה עקרה אחר אורגזמה מחדירה בלבד. נכון שזה יכול להיות כיף גדול להיות האחת מ.. שגומרת רק מחדירה (לא יודעת, לא חוויתי מעולם), אבל להרגיע…
נקודה חשובה נוספת היא המרדף אחר "שרשרת אורגזמות". כן. קיימת. אפשרית. אבל ע"מ להגיע לשרשרת הנ"ל, על האשה להתגבר על הרגישות האדירה בדגדגן לאחר האורגזמה הראשונה (המצב שבו אנחנו מפסיקות לאונן או אומרות לבן/בת הזוג "זוז! אל תגע!") ולהמשיך ולגרות את הדגדגן עד לבואה של האורגזמה השנייה. וחוזר חלילה. אך לא כל הנשים מסוגלות לעבור את השלב הזה, ורובן מסתפקות "רק" באורגזמה האחת הזו.
אז אין צורך להלחם בעצמך יותר מדי. אם את לא מצליחה לעבור את השלב הזה- לא צריך. לא חייבות. ובטח ובטח לא להרגיש "פגומות" אם לא הולך לכן…
תיהנו מה"יש".
ועוד כמה עובדות חמודות:
הדגדגן מעוצבב ב-8000 ראשי עצב, עובדה שגורמת לדגדגן להיות האזור הרגיש ביותר בגוף האדם.
האורגזמה תורמת למערכת החיסונית, להורדת ערכי לחץ דם, לכאבי ראש (כן כן.. לא להשתמש בתירוץ כאב ראש, כי יכול לבא עלינו בהפוכה, נשים וגברים..), מזרימה לנו שטף של אנדורפינים שתורמים לתחושת ה well being הכללית שלנו, ובמקרה של הנשים גם הזרמת אוקסיטוצין הלוא הוא "הורמון האהבה" שמופרש גם בהנקה. אורגזמה גם טובה לעור הפנים … אל תשאלו אותי למה, אבל כך המחקרים גילו.
ולסיכום: תיהנו מהדגדגן שלכן, אל תרדפו אחרי הרוח (גמירה מחדירה בלבד), תנו לעצמכן לגיטימציה ליהנות מאורגזמה אחת בכל פעם, וחנכו את הבנות שלכן כי נכון, בריא וטוב להכיר את גופן ולאונן. רק כך תוכלנה להיות ה"בעלים" של מיניותן ולהעביר את הידע שלהן על עצמן ועל האורגזמה שלהן לפרטנר/ית שלהן.
בתמונה למטה אפשר לראות את המבנה הפנימי של הדגדגן (משמאל) לעומת המבנה הפנימי של הפין. המבנה של אוכף הדגדגן (האזור שלפני ה"רגליים" של הדגדגן) ביחס למיקום הנרתיק הוא זה שקובע אם אשה יכולה ,פיסית, להגיע לאורגזמה מחדירה בלבד. לגמור מחדירה בלבד מקביל ליכולת של גבר לגמור מגירוי בסיס הפין בלבד, ללא גירוי אזור הכיפה, המעוצבב הרבה יותר.
תיהנו. אני סיימתי…

על האורגזמה הנשית - טיפול מיני בצפון