האתגר שב"פאשלה"- למה ומדוע גברים צעירים ומבוגרים כאחד נתקלים ב"חוסר ציות" של איבר המין שלהם ומה אפשר וצריך לעשות.
אזהרה- מילים מפורשות …
אחת הסיבות המרכזיות בעטיין מגיעים גברים לטיפול מיני הוא סינכרון לא טוב או חוסר ציות של איבר המין שלהם לרצונותיהם המפורשים. אתם וודאי נתקלתם באחת מהתופעות הללו.
1. אתה כולך "בעניין", מת מת מת על הבחורה שלצידך- והשמוליק מסרב ליישר קו…לא עומד. מה עושים חוץ מלרצות לקבור את עצמך מתחת למיטה?
2. אתם בעניין, שמוליק זקוף ומוכן ל"משימה" וכמה זמן לאחר החדירה- צונח לו זלזל…
3. זה אף פעם לא קרה לך, או שקרה ואתה משכנע את עצמך שהפעם הפעם זה לא יקרה…ואז שוב- שמוליק שם עליך קצוץ ואתה גומר מהר (מה שנקרא שפיכה מהירה).
הפעם אתרכז במערכת היחסים העדינה שבין הפין לבעליו, כפי שבא לידי ביטוי דווקא בדוגמא הראשונה. אל דאגה, בפוסטים נוספים אתייחס גם לשתי הדוגמאות האחרות.
כשנער מתחיל להתבגר, הוא מכיר את התופעה. הוא בשיעור היסטוריה המורה ממש לא אטרקטיבית ופתאום- זקפה. מאיפה בשם שמיים הגיעה הזקפה הזו?… זו תחילתה של מערכת יחסים מורכבת ועדינה, שאני מתייחסת אליה כאל מערכת יחסים עם התת מודע הגברי כפי שבא לידי ביטוי בפערים שבין רצון הבעלים והאמירה של האיבר.
אז נתייחס לסיטואציה הבאה: אתה כבר לא בתול, יש לך נסיון כלשהו, בוודאי ובוודאי אם אתה שופך זרעך לשווא (אוננות). התאהבת בבחורה או אשה, ובשלב מסויים במערכת היחסים בינכם נכנסתם למיטה. כולך מתלהב, חרמן בכל נשמתך, מת מת מת לעשות אהבה….והוא? ישן לו מקופל ומעורסל… פ א ד י ח ה … מה אומרים לאהובה? האם אני אימפוטנט? אז להרגיע… הדבר הטוב ביותר הוא להתגבר על המבוכה ולדבר. תגיד לאהובה את האמת. שהיא ככ מלהיבה אותך, ושאתה ככ רוצה עד כדי כך שהשמוליק נכנס לחרדת בחינות. תסביר לה שזה לא היא. זה הוא. ולמה להגיד לה? כי אשה ישר תחשוב, באוטומט, שאתה כנראה לא נמשך אליה, שהיא אשמה. היא לא מכשפה קוראת מחשבות ולא מבינה שאתה מרגיש עכשיו הכי עלוב ומבוייש בעולם, ובעיקר ממנה. אז תגיד לה. תגיד לה "אני ככ רוצה אותך, ככ מלא ברגש אלייך, אז אני מתרגש… בגלל זה השמוליק שלי עושה לי קונצים… אז בואי נצא מהמיטה, נשתה קפה/ קולה, נראה איזה משהו קליל בעודנו מחובקים ואחכ ננסה מחדש" . ולא לשכוח את הנשיקה הקטנה כדי להראות לה כמה אתה אוהב. אם הבחורה שווה משהו- היא תבין ולא תעשה דרמה. היא תלטף אותך, תרגיע אותך ובעיקר בעיקר, אחרי שכבר ניטרלת את ההאשמה העצמית ש ל ה , היא תהייה פנויה כולה אליך ואל רגשותיך. מנעת ממנה טראומה של להרגיש דחויה ולא נחשקת, וקיבלת מתנה של פתיחות ופגיעות שלך, של לבך. בפעם הבאה- סביר להניח שהכל יהיה בסדר.
ואגב- אם היא ממשיכה לעשות "דרמה" ולא מתפנה לרגשותיך שלך, אז קיבלת טיפ נהדר מהתת מודע שלך… הבחורה הזו כנראה בכלל לא בשבילך. שמוליק לא רוצה להכנס למקומות שלא מכבדים ואוהבים אותו ואת בעליו… עד הפעם הבאה, דלית

טיפול וייעוץ מיני בצפון